Header
Ana Sayfa | Ana Sayfam Yap | Favorilerime Ekle
Sitede Ara     » Advanced Search
                                    
Kategoriler
Arşiv
Pz Sa ça Pe Cu Cm Pa
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
RSS Desteği
Haber Grubu
Anket:
DIDEM UZEL
MELTEM CUMBUL
AYSU BACEOGLU
AYSUN KAYACI
NIGAR TALIBOVA
Anket Sonuçları | Eski Anketler
    >




Kiraz yiyin, iyi gelir!

Haberin Yazarı

image

Yapılan araştırmalar kirazın kolesterolü ve kan şekerini düşürdüğü ve kalp için birebir olduğunu ortaya koydu.

ABD’deki Michigan Üniversitesi’nde yapılan bir araştırma kirazın, zengin antioksidan içeriği sayesinde kalp hastalıklarıyla savaştığını ortaya koydu.Kiraz hem kolesterolü hem de kan şekerini düşürmeye yardımcı oluyor. Kirazda kırmızı ve mor meyvelere antioksidan özelliğini veren 'anthocyani' maddesinden bol miktarda bulunuyor.


Benzer Haberler

» Siyah Çikolatanın Sırrı...
Yazar yener Gönder May 29,2007
» Kolesterol Tamamen Zararlı Değil
Yazar aylin.yeşilbağ Gönder Oct 19,2007
» ZEYTİNYAĞININ 5 YARARI
Yazar aylin.yesilbag Gönder Dec 03,2007
» Cinsel Performansı Artıran Besinler...
Yazar yener Gönder Jun 04,2007
» SPOR YAŞAM SÜRESİNİ UZATIYOR
Yazar aylin.yesilbag Gönder Dec 29,2007
Bu Haberi Beğendiniz mi?
(Toplam 0 Oylar)

comment Yorumlar (0 Gönder) 

Diğer Kategoriler
MAGAZİN
OFSAYT (+18)
SPOR
RESTAURANT
HÜLYA AVŞAR
GÜLBEN ERGEN
En çok Yorumlananlar
En çok Okunanlar